Meillä on tänään äiti-poika ilta. Itse asiassa koko yö ollaan kaksin. Tytöt lähti siskoni luokse yökyläilemään. Se on sangen harvinaista. Siskoni on joskus nimittäin sanonut, ettei se kestä mun lapsia. Tulemme toimeen jos huvittaa ja riitelemme jos siltä tuntuu. Mun (ja monen muun) mielestä olemme täysin erilaiset. Kuin yö ja päivä! Sisko on varmaan se yö ja mä oon päivä. Meillä on ihan erilaiset elämänkatsomukset ja arvomaailma. Mä ajattelen aina ensin muita ja sitten vasta itteeni. Siskolla se on päinvastoin. Vaikka kyllä mäkin joskus ajattelen ensin itteeni. Varsinkin sillon eron aikaan....

Tänään pistin läskiksi ja oikein kunnolla. Rupes työasiat rassaamaan niin kovasti, että kävelin kauppaan, ostin pullaa ja jätskiä. Menin ja keitin kahvit. Sitten herkuteltiin työkavereitten kanssa. Pieni lohtu harmaaseen arkeen!
Mutta lohduttaa myös se, että kun aamupäivällä mittasin vyötärön... se oli kaventunut 20 senttiä!
http://www.youtube.com/watch?v=FsXDE92fSRY
Matkaa on vielä normaaliin painoon, mutta hiljaa hyvää tulee.