Tänään taas ajelin töitten merkeissä vähän tuola syrjemmällä. Jouduin ylittämään pari tasoristeystä. Vastaan tuli auto, eikä se yhtään hiljentäny siihen ylikäytävälle. Tuli vaan mieleen, kun mulle on opetettu, että aina pitää hiljentää vaikka puomit oliski ylhäällä. En mä ainakaan ees täysin luota niihin puomeihin. Kerran jos pari on ollut niissä vikaa. Kaveri asuu niiden ensimmäisten puomien takana ja kerto, ettei se niihin hidasta. Mä vähän juttelin sen kanssa... nyt hidastaa!
Oli sitten vartioitu tai vartioimaton varsinkin ylikäytävä - Hidastakaa hyvät ihmiset!

Sitten mä oon metsästäny siemenperunoita. Oikeesti... mä vein ne yhelle 92 vee mummolle, joka meinaa istuttaa ne maahan. Pikkasen on mummossa edelleen potkua! Ja perunoitten hakureissu oli niin hermoja raastava. Muutenkin oot jo aikataulusta pahasti myöhässä ja sit tie on poikki. Ei muuta ku auto ympäri ja aja toista kautta... onneks pääsi! Eikä mummokaan ollu pahana vaikka olin myöhässä.

Kun kotio vihdoinkin pääsi, niin täällä tytöt on leipomassa. Kaurakeksit on valmiita ja raparperipiirakka on vielä uunissa. Tuoksut on todella hyvät!

Tällästä kuunnellaan autossa ku oikeen ottaa aivoon!
http://www.youtube.com/watch?v=BBm7Vnktl6k&feature=related