EIIIII!!! Minä joka autollakin väistän sammakot tiellä, menen ja ajan ruohonleikkurilla yli. Voi apua! Sieltä se terästä lensi suolet levällään siihen nurmikolle. Hyvä ettei itku päässy! Mutta nyt on viidakko taltutettu.... seuraavaan kertaan. Ihan ku olis uus piha ja kaikkee. Ja uimassa kävin urakan jälkeen. Vesi oli kylmää, mutta enemmän se kyllä oli märkää.

Nuppu palautu yökylästä päänsäryssä ja huonovointisena. Lääke teki tehtävänsä ja taas oli neiti iskussa seuraavaa yökyläreissua varten. Tänään juhlitaan Nupun kaverin 8vee synttäreitä pyjamabileitten merkeissä. Hauskaa!

Epun nakitin auton siivoukseen. 3 euroo köyhdyin, mutta on mulla siisti auto. Paitsi imurointi jäi huomiselle, ku tuli vähän muuta härdelliä. Juippi tahto kanssa tehä hommia ja kyllä sillekkin jotain tekemistä aina löytyy.

Illalla sisko tuli esittelemään uusia tuppereita. Just ku on saanu vanhat kaapista pois =) En kuitenkaan kupin kuppiakaan ostanu. Rennon letkeetä oli meillä, minä ja äiti ja yksi vieras. Eihän sitä nyt parin päivän varotusajalla kutsuja järjestetä ja oleteta, että ihmisiä on pilvin pimein. Hei... ei se määrä vaan se LAATU!

Nyt täällä jyrisee ukkonen ja taivas tummenee tummenemistaan. Jännää! Mä tykkään ukkosesta. Mä oikeen ootan, että tulis ukkonen. Ja sitten kun se tulee, mä pelkään. Tai jos se oikeen kovaks yltyy niin sitten. Tai sit mä vaan kuvittelen pelkääväni. Koska ikinä en oo pakoon lähteny vaikka yksin oonki ollu.

http://www.youtube.com/watch?v=B67X3XMKV9k&feature=related
Tähän mennessä rankin kokemus. Meillä oli just tollenen oranssi teltta, mutta tuo ei oo se sama.