Loma kesti kolme viikkoa ja nyt se on ohi. Paluu arkeen on aina ankeeta., mutta aika kivuttomasti se kuitenkin sujui. Onneksi töissä on kiva käydä niin ei v***ta niin kamalasti. Keskiviikkona pitäis mennä työhaastatteluun. Mä kun satun olemaan vaan sijainen ja meillä olis nyt paikka auki. Saa nähä miten käy?! Veikkaan, että se toinen sijainen, jolla on paremmat paperit, vie tämän paikan... niin siinä aina käy! Vaikka kuinka osaisit hommas ja asiakkaat tykkäis, pomot kyttää vaan papereita. Oikeesti mä oon optimisti, mutta tälläsissä asioissa pessimistisyys puskee voimakkaasti esiin.

Eilen tehtii lasten kanssa pikku (270km) sunnuntai ajelu Seinäjoelle. Nupun kummitäti asuu siellä ja vein neitin tätin luokse lomailemaan. Eppu lähti tänään ratsastusleirille, joten Nupun ei tarvi olla yksin kotona, kun mä oon töissä ja Juippi hoidossa. Keskiviikkona pitäs töitten jälkeen ajella hakemaan lapsi kotiin ja torstaina kotiutuu toinen leiriltä. Saahaan Juipin kanssa viettää muutama päivä kaksisteen.

Eiliseltä reissulta tarttui pari levyä kartuttamaan kokoelmaa. Ismo Alankoa tällä kertaa. Hyvältähän se kuulostaa!
http://www.youtube.com/watch?v=xTbnDHNdR88

Ja vaikka kuinka suunnittelet meneväsi ajoissa nukkumaan, niin koskaan se ei tule onnistumaan. Pitäs vielä pesulla käydä... voi voi! Aamulla tämä kaikki taas kostautuu... niinku aina! Ehkä joku päivä opin.