Enpä olis arvannunna, että mulla vois olla "liian" tarkka kuulo. Tiettyjen ihmisten kanssa, kun puhuu puhelimessa, mä en saa mitään selvää. Lasten kanssa kotimaisten ohjelmien katsominen ei onnistu. Ja sitten tulee terveyssisar kuulokokeensa kanssa ja tuloksena on epänormaalin tarkka kuulo. Ja silti mulla vinkuu oikeessa korvassa viidettä vuotta. Rupes nimittäin vinkumaan Juipin synnytyksen jälkeen, eikä loppua näy. Joskus vinkuu enemmän, joskus vähemmän. Aina sitä ei huomaakkaan.

Viikonloppuna juhlittiin häitä. Kaksi söpöä kyyhkyläistä sai toisensa ja juhlat oli kerrankin sellaiset missä minäkin viihdyin. Kirkossa käytiin nopealla kaavalla ja juhlat vietettiin mun vanhalla rippileiri saarella. Saaressa syötiin ja juotiin ja saunottiin... tai no, ketkä sauno ketkä ei. Sukulaisia tapasi pitkästä aikaa. Kotia meinasin lähteä jo äiteen kyydillä, mutta kummitäti sano lähtevänsä myöhemmin ja autoonkin kuulema mahtuis vielä. Serkkulikan kanssa sitten päätettiin jäädä. Eikä harmita yhtään. Hauskaa piisas myöhään yöhön... tai aikaseen aamuun. Mitä nyt morsiammen siskon mies rupes riehumaan ja heitti sulhasen isän kanveesiin. Ei mikään ihan hirveen mukava vastaanotto sen puolen sukuun. Se mies kyllä katos illan aikana, eikä siinä vaiheessa kun minä poistuin paikalta, kenelläkään ollu hajuakaan missä se oli. Hmmm....

Neljä päivää kun jaksaisi vielä töitä tehdän, niin sitten minä pidän viikon lomaa. Lapset on koulussa ja hoidossa, joten äitee saa puuhailla omiaan. Perjantaina lähden töiden jälkeen siskon luokse Seinäjoelle. Harvoin nähdään ja kiva olis viettää aikaa yhdessä enemmänkin. Nyt löyty yhteinen vapaa, joten pakkohan se on käyttää hyväkseen. Uuden kuvan menen nakututtamaan tiistaina. Tiistaina on myös Nupun jalisturnaus. Keskiviikkona on mun synttärit ja illalla tissiliivikutsut. Sitten olis lukematon määrä kotihommia.

Hei hei mitä kuuluu?
http://www.youtube.com/watch?v=atqMronDLiE