Tänään sain todistuksen siitä, että olen osallistunut Kunnon hoitaja koulutukseen. Olenko nyt siis kunnon hoitaja vai kunnon hoitaja? Olen toki aina ollut kunnon hoitaja, mutta olenko nyt parempi siinäkin. Hah! No nii... vitsi vitsi! Kerrankin oli kiinnostava koulutus ja löytyi paljon juttuja, mitä voin työssäni käyttää.

Illalla kävin taas naapuri pitäjässä zumbailemassa. Ihana hiki!
Tytöt oli kerhoilemassa ja keräilin ne iltasella kyliltä. Patsi Nupun, joka oli lähtenyt pyörällä, kaikista viisaista neuvoista huolimatta. Itku ja huutohan siinä tuli, kun neiti tajusi, kuinka pimeää illalla tuppaa jo olemaan. Minä - aina niin ihana ja ymmärtäväinen äitee - laitoin tytön ajamaan pyörällä kotiin. Reilua tai ei, mutta se oli periaate kysymys tällä kertaa. Juippi lähti mummulaan yökyläilemään pariksi päiväksi. Yritetään tyttöjen kanssa pärjätä.

Pakko kertoo mun mummusta heart Käytiin viikonloppuna mummun luona oikeen ajan kanssa. Ei ollut kiire mihkään. Ikää on 83 ja risat. Asustelee yksistään omassa talossa keskellä korpea. Setämies asuu kyllä samassa pihapiirissä ja pitää vähän silmällä... tai toisin päin.
Mummu hoitaa asiansa kylillä itse. Kulkee palvelutaksilla, minkä pysäkki on vajaan kilsan päässä. Oli hän pyörällä lähtenyt pysäkille, palannut takasin hakemaan unohtuneen laskun. No niinhän siinä kävi, että taksi meni ilman mummua. Mitä tekee meijän mummu? Käy kotona vessassa ja hyppää takasin pyörän selkään. Ajo sen 7-8 kilsaa mettäteitä keskustaan. Hoiti asiansa ja tuli palvelutaksilla kotiin. Asennetta sanon minä! Olihan se kesällä käyttäny halkomakonetta kahteen koivuun ja pinonnu ne liiteriin. Ihanaa, että mummu on vielä voimissaan. Toivotaa lisää vuosia vielä pitkälle eteen päin.

Huomenna mun pitää päästää irti mun perskärpäsestä. Opiskelijalla on näyttö edessä ja mun täytyy luovuttaa hänet toisille. Huolissani en ole, koska tiedän, että hän pärjää. Toivon näkeväni hänet tulevaisuudessa työtoverina.

VIelä minä kasvan! En ehkä pituutta, enkä toivottavasti leveyttäkään, mutta aina on silti kavsvamisen varaa.
https://www.youtube.com/watch?v=RcBdzTHOcoQ
Oho! Albert tykkää Mokomasta. Ihan hillitön kehrääminen alko, kun Annala rupes laulamaan.