Mä niin monesti tänne kirjottelen... ajatuksissani. Iltasella tulee paljon juttuja mieleen, mutta sit sammutat koneen ja kirjottamatta jäi taas.

Joulu tulee ja kansa pyörii hirveessä stressissä. Paskat! Tulee se joulu ilman häsäämistäkin. Mä oon jokusen lahjan ostanu ja jopa paketoinutkin. Yleensä paketoin vasta edellisenä yönä. Kynttelikön oon kaivanu kaapista... siinähän se meijän joulukoristelu sitten olikin. Tänä vuonna ollaan ilman kuusta... tai no, sellasen pienen tekokuusen laitan pöydälle. Muksut menee jouluksi isälleen ja ite oon töissä. Eihän siinä sen kummempia.

Mulla kävi tässä jokusen aikaa sit entinen heila kylässä. Ollu naimisissa jo varmaan kohta sen 10 vuotta. 3 lapsen isä. Oikeesti... mä joskus olisin voinu tehä sen puolesta mitä vaan. Satunnaisesti se käy vieläkin vonkaamassa ja mankumassa värin tehtyjä valintojaan. Nytkin, se oli perjantai ku kävi, niin sunnuntaina oli nuorimman ristiäiset. Arvatkaa herusko?

Tytöt päätti, että me tarvitaan uus tietokone. Menivät ja heittivät puhelimella näyttöön. Aika kätevää! No vahinkohan se oli oikeesti. Nyt tää dataa iskän vanhalla koneella, mikä jumittaa vähän väliä ja yhtä usein tekis mieli heittää se pesään. Jos vaikka se pukki tois uuden...

Viikko sitten kävin taas moikkaamassa Marsua ja Avokkia. Ilta meni keikkaillessa, kun Avokki pomppi lavalla. Meno oli lähes yhtä hyvä ku Lamalla.
http://www.youtube.com/watch?v=LRgl54cL_fI

Mähän oon ihan mahottoman kova rakastumaan. Nyt mä oon rakastunu tohon Jareen. Eikä... ihme kyllä... tuo Cheekin musiikkikaan nyt ihan mitään hirveetä oo. Kyllähän tota kattelee! Tuli seurattua tuota - Vain Elämää - sarjaa. Tyttömäiseen tapaan rupes ajatukset lentelemään. Sit tuo tyyppi rupee nyrpistelemään käytetyille makuupusseille. No ehä mäkään sille sit kelpaa ku oon käytetty. HAH!
Seuraavaa rakkautta ootellessa!
http://www.youtube.com/watch?v=i98zFFcQkyA