Ei koskaan pitäis sanoo yhtään mitään. Kello on vasta ton verran ja tytöt on kerenny käydä naukumassa tekemisen puutetta kertaa x. Nuppu ja kaveri on tunteneet varmaan sen 4 vuotta ja päiväkodista asti olleet kuin paita ja perse. Ystävyys on aina välillä tulta ja tappuraa. Toinen haluaa tehä sitä ja toinen tätä, eikä millään voi tehä samaa asiaa. Välillä homma luistaa kuin unelma... sen hetken. Paras hetki oli äsken. "Äiti, onko Kaverin pakko lähtee kotiin jo yhden jälkeen?" "No ei oo. Voin viedä myöhemmin." "Jeee!!!!" kuuluu kahdesta suusta. Kävivät pihalla ja tulivat saman tien sisälle. "Voitko viedä ton kotiin NYT?"
Voi hyvä luoja sentään!
Eppu sentään on ollu hetken omissa oloissaan. Taitaa lukee riippukeinussa. Se on kerennyt naukumaan ainoastaan herkkuja kaapista.

Joo... mä oon niitä äitejä, jotka vie lapsen hoitoon vaikka on vapaapäivä. Katson sen oikeudekseni. Jos olen töissä - olen töissä. Jos olen kotona - sielä on myös lapset. Ainoa oma aika on vapaapäivinä, kun lapset on koulussa ja hoidossaa. Tosin nythän on tytöillä loma. Ja esim tässä kuussa Juippi on tasan 5 päivää hoidossa ja maksu menee silti koko kuukaudesta.

http://www.youtube.com/watch?v=bDICqIyPF0U&feature=related