Kyllä mä tykkään tästä punasesta tukasta... mä en vaan tykkää siitä punasesta hoitoaineesta, mitä pitää aina välillä käyttää. Lahopää kun on niin ei aina muista ottaa hanskoja mukaan suihkuun. Nyt on taas kädet ihan pinkit. Onneks se kuluu hetkessä... tai parissa!

Oli pöydällinen eläkeläismummoja. Pyörittelivät siinä ressipalloja ja höpöttivät niitä näitä. Ajattelin käyä vaihtamassa muutaman sanasen. Miten lie siinä tuli sit mainittua, että päässä on koko päivän soinu sama kappale. Kehottivat laulamaan. Juu ei kiitos! Ehä mä niille nyt voinu siinä ruveta renkuttamaan, että "Mullia oli mulla navetallinen ja meijerirahat ne riitti, mutta rahat minä vaihdoin hienoihin juomiin ja herrat mua komiasti kiitti".

Nukkuminen on yliarvostettua, mutta kai se vaan olis sammutettava kone ja painettava pää tyynyyn. Huomisesta tulee takuuvarmasti hulina päivä! Nii justiinsa... enkä mä oo kattonu itelleni vaatteita. Täytyy laittaa kello pikkasen aikasemmin soittamaan.

Viikon päästä tähän aikaan mä oon niin lomalla!