Niin mitkä ystävät? Yksinhän mä tässä oon. Nyt on sellanen olo päällä, että tekee mieli rutista ja valittaa. Ei siinä... tykkäänhän mä mun ystävistä ja ne on mulle tärkeitä, mutta missä ne on sillon ku mä niitä kaipaisin ja haluaisin viettää aikaa niitten kanssa. Toisinsanoen, olisin lähössä viihteelle ja kuuntelemaan hyvää musiikkia. Sen kerran ku meijänkin kuolleella kylällä olis hyvää live musaa tarjolla, niin kukaan ei lähe mun mukaan. Luulis niitten jo näitten kolmen vuoden aikana huomanneen, että mä en ihan hirveen useesti paikallisissa ravaa (ei siis tarvi aina olla mun kans menossa baariin) ja niitten mahdollisuuksienkin määrä on rajallinen. Nyt olis muksut menossa ja mä täällä ihan yksin vapaan lähtee mihin vaan.

Kyllä mä saan aikani yksin kotonakin kulumaan. Sukkupuikot on heilunu kovasti tänä syksynä ja yheksän paria oon saanu valmiiksi. Pysyypähän kaverien varpaat lämpösinä. Mökkiäkin on saanu lämmitellä ja puita kannella. Ihanaa on tuo lämpö, mikä puilla tulee.

Joskus kaipaan sitä miehen kainaloo
https://www.youtube.com/watch?v=OEgY5CFKP7Q